Ontdek hoeveel uren (en dus geld) jij bespaart met Whatsapp Chatbots.
14 jun. 2024
Het is vaak aantrekkelijk om te vertellen hoe schaalbaar het model van Red Rocket is. Meer budget en sterke video's en steengoede copy betekent meer bereik binnen een nog kwalitatievere doelgroep. Het is hoe online adverteren werkt, aangezien alle grote advertentieplatforms gebruik maken van de Vickrey–Clarke–Groves veilingmethode. Hier zullen we later deze maand nog eens dieper op in gaan.
Maar wat ook belangrijk is om te benadrukken, is de besparing die plaatsvindt bij de inzet van Whatsapp chatbots. Speciaal daarvoor hebben we een unieke calculator gebouwd, die meteen inzage geeft in wat je precies bespaart op basis van het aantal vacatures, het aantal posities per vacature en het aantal sollicitaties. Onze klanten spenderen gemiddeld 25 minuten per nabel-actie. Denk hierbij niet alleen aan het gesprek, maar ook het aantal momenten dat er verbinding moet worden gezocht. 50% neemt ongeveer direct op. Allemaal doodzonde van de tijd, als het om kandidaten gaat waarvan je nog niet eens weet of ze voldoen aan de keiharde eisen die nodig zijn om de openstaande functie uit te voeren.
Onze Whatsapp chatbots filteren (kwalificeren) al die kandidaten op basis van die eisen. Denk aan;
Een rijbewijs
Angsten (claustrofobie, hoogtevrees etc.)
In het weekend beschikbaar
In het bezit van vervoer
Bereid tot avonddiensten/ploegendienst
Zo blijven alleen de beste kandidaten over, en steek je jouw waardevolle tijd uitsluitend in de waardevolste kandidaten. De rest krijgt allemaal direct te weten dat de functie op dit moment niet voor hen geschikt is.
Tot slot, nog even over die calculator; Die geeft ook meteen een advies. Deze berekent dus niet alleen de besparing qua uren, maar ook of een chatbot volgens ons nodig is of niet. Zodra dat niet nodig is, dan bieden we een NOBOT campagne aan. Wat zoveel inhoudt als; Een campagne op alleen Instagram en Facebook, waar de leads niet door een chatbot gaan, maar direct worden geleverd.
Ik zou zeggen; Probeer 'm uit!