Boeren Rocket Science: 5 vragen die je gaat stellen nadat je weet wat Red Rocket doet. En een opmerking.

8 mei 2024

Boeren rocket science: 5 vragen die je gaat stellen nadat je weet wat Red Rocket doet. En een opmerking.


  1. Iedereen die ik spreek vindt chatbots irritant. Waarom zijn die van jullie nou weer nét beter dan dat?! Nou, de magie zit hem in een heel simpel feit; wij beginnen het gesprek. En doordat we het gesprek zelf beginnen via Whatsapp, bepalen we de antwoorden ook middels het gebruik van buttons. Zo gaat het gesprek niet alleen pijlsnel, maar zijn alle antwoorden ineens ook te vangen in statistiek.

  2. Hoe weet ik nou of Red Rocket mij kan helpen? Weten jullie het zelf wel? Op zich weten we wel dat we kunnen helpen. Maar gezien we altijd inzetten op een langer termijn samenwerking, adviseren we ook met die inslag. Kijk, die chatbots halen een heleboel werk weg voor iedereen die leads en kandidaten bellen. Maar, of die direct nodig zijn, dat moeten we gewoon testen. Het antwoord op jouw vraag moet altijd onderbouwd zijn door data, en daarom zetten we vaak een Instagram/Facebook/TikTok/Snap campagne zonder bot, om heel snel te kunnen zien of een Whatsapp chatbot daadwerkelijk die bakken tijd zal gaan besparen.

  3. Ik kan helemaal geen chatbots bouwen, leren jullie mij hoe dit moet? Nee, sorry. Red Rocket is geen software pakket dat je kan afnemen. Daar zijn andere partijen veel beter in! Wij snappen dat je geen tijd hebt om iemand weer helemaal op te leiden, om vervolgens weer met een probleem te zitten als diegene er de brui aan geeft. Mand: Gooi een muntje in de voorkant van Red Rocket, en aan de achterkant komt er een lead uit. Samen beoordelen we de kwaliteit, en op basis van de feedback optimaliseren wij onze leadmachine.

  4. Langer termijn? Daar zit ik zeker weer een jaar aan vast? Dat heeft weinig zin met vacature marketing. Als je geen vacatures meer hebt, dan heeft het geen nut om die campagnes te blijven draaien. We hebben zeker langer termijn contracten, maar die zijn altijd aangepast aan een individuele situatie. Geen zorgen, komt goed.

  5. Voor welke beroepen werkt dat chatbot model eigenlijk het best? Nou, hier voorbeelden:


Vakkenvullers

Magazijnmedewerkers

Verkoopmedewerkers

Callcenter medewerkers

Koeriers / Bijrijders

Medewerkers in de groenvoorziening

Productiemedewerkers

Promotiemedewerkers

Winkelassistenten

Huishoudelijke hulpen

Horecamedewerkers

Cateringmedewerkers

Maaltijdbezorgers

Schoonmaakmedewerkers

Kassamedewerkers

Receptionisten

Facilitair medewerkers

Eventmedewerkers

En zo kunnen we gerust nog wel even doorgaan


Jij: "Oke, duidelijk. Dat wil ik wel, maar dan moet je me wel uitleggen hoe ik het best in contact kan komen."


Oké, Tof! graag! Druk meteen hier en boek een meeting in de agenda. Superhandig!